Една од најфрустрирачките ситуации во процесот на продажба е откако ќе ја направите вашата „квалификувана понуда“* со перфектна презентација на сите карактеристики на вашиот производ/услуга и бенефитите кои клиентот ги има од истите, кога ќе го слушнете болното „Сакам да размислам.“!
Во еден од своите тренинг модули, Зиг Зиглар има глава со наслов „Зошто Успехот е Процес, а Неуспехот Настан?!“. Не ни помислувам на овие страници да полемизирам со големиот мотивациски гуру.
Неискусните луѓе кои работат продажба се блокираат пред бариерата „Скапо е …“ дури и кога имаат свест дека „слабоста“ на производот заради (по)високата цена одбивање на понудата.
Доколку денес (Април, 2011) во полето за пребарување на Google се впише „Negotiation definition“, на првата страна се добиваат 10 резултата.
Повеќепати во кариерата сум бил во ситуација да креирам систем на наградување за вработените во компаниите каде што сум имал менаџерска улога.
Веднаш да расчистиме – не сум симпатизер на било кој обид за милитаристичко решавање на некаков проблем, особено ако има