Асертивна Комуникација

Наменета за:

За секој оној кој сака да постигне подлабока и поефективна социјална интеграција во БИЛО КОЈА социјална средина: семејство, соседство, клубови, здруженија, работни места, … како и за секој оној кој има потреба да ја подигне својата САМОДОВЕРБА на повисоко ниво.
Секундарен бенефит – повисоко ниво на ефективна комуникација.

Цели:

  • Слободно да ги изразат своите емоции и мислења
  • Непречено да ги побараат и уживаат своите природни права
  • Да ги одбранат своите ставови пред непринципиелни напади

И сето тоа преку:

  • Интегритет
  • Чесност
  • Респект кон другите

Содржина

Извод од теоретскиот дел:

  • Што е Асертивност
    • Кон кого треба да се биде Асертивен?
    • Кога/во која ситуација треба да се биде Асертивен?
  • Три типични модела на однесување:
    • Агресивен
      • Зошто се луѓето агресивни?
    • Покорен
      • Зошто се луѓето покорни?
    • Асертивен
      • Предуслови и принципи на Асертивноста
    • Права и одговорности
      • Базични права
      • Врската помеѓу правата и одговорностите
    • Справување со критика
      • Како да се побара критиката да биде конструктивна
      • Како конструктивно да критикуваме а да не повредуваме
    • Комуникација
      • Комуникациски круг
      • Фактори кои влијаат на ефективноста на комуникацијата
      • Комуникациски стилови
        • Како да се прилагодиме на било чиј комуникациски стил?
        • Како да се оствари хармонија во комуникацијата?
      • Како да се заложиме за своите права без загрозување на туѓите?
      • Како да се каже НЕ

 

Извод од вежбите:

  • Која е мојата типична реакција на конфликт?
  • Како да се изрази и да се насочи другата страна кон посакуваниот исход за нас?
  • Кој е мојот комуникациски стил?

Информации за обуката:

Митко Керамитчиев

Претплатете се

Доколку сакате да добивате известувања на e-mail за следните текстови и материјали оставете ја вашата e-mail адреса на полето подолу.

*Персоналните информации ќе бидат енкриптирани