Телефонска продажба

Наменета за:

  • Продажни агенти каде што моделот на продажба делумно или целосно е преку телефон
  • Call Center оператори
  • Раководители на сектор за телефонска продажба
  • Посредници во продажба преку телефон

Цели:

  • Подобрување на ефективноста во продажбата преку телефон преку:
    • Идентификација на клучните фактори на ефективна телефонска комуникација
      • Механизми за остварување рапорт
      • Надминување на хендикепите поради отсуството на личен контакт
    • Стекнување јасен увид во психолошките фактори на влијание на одлуката за купување или одбивање
    • Развивање на способност за ефикасна артикулација на карактеристиките на своето портфолио како и на користа со која се стекнува клиентот по одлуката за купување
    • Развивање на чувство да се препознава „јазикот на потребите“ на клиентите

Содржина

  • Вовед – Комуникација – основа на продажниот циклус
    • Комуникациски циклус
    • Кога недостига feedback…
    • Видови на комуникација
    • Хендикепи на телефонската продажба
    • Телефонската продажба како модел
    • Активно слушање – при телефонски контакт/продажба
    • Емоциите при телефонски контакт/продажба
  • Карактеристики и фази на продажен процес
    • Подготовка – планирање
      • Совети за ефективно планирање
    • Отворање – Креирање однос
      • Остварување рапорт
    • Prospecting / Cold Calling
      • Вистинската цел на cold-calling-от
      • Надминување на фрустрацијата од одбивањето
      • Кој ден од неделата е најпродуктивен за cold calling/telesales?
      • Кое време од денот е најпродуктивно за cold calling/telesales?
      • Техники за надминување на бариери, отпори и одбивања
      • 10 најтипични грешки во Cold Calling процесот
    • Анализа на потребите + Претставување на компанијата (причините за моето обраќање) + Презентација (Креирање интерес) = Квалификување на клиентот
      • Откривање на клиентските:
        • Потреби
        • Мотиви
        • Приоритети
      • Прашални техники
        • Типови на прашања и нивна намена
      • Справување со отпори, бариери, пречки, изговори
        • Објективна или субјективна бариера?
        • Надминување на:
          • „Не сум заинтересиран.“
          • „Зафатен сум.“
          • „Веќе користам….“
          • „Сакам да размислам.“
          • „Немаме буџет.“
          • „Ќе ви се јавам и ќе ве информирам (за одлуката).“
          • „Скапо е.“
          • „Не сега….“
          • „Може ли компензација?“
          • „Треба да се консултирам со …“
        • Сигнали за подготвеност за купување
          • Вербални сигнали за подготвеност за купување
        • Затворање на продажбата
          • Процес на Telesales до Затворање
          • Техники за затворање на продажбата преку телефон

Информации за обуката:

Митко Керамитчиев

Претплатете се

Доколку сакате да добивате известувања на e-mail за следните текстови и материјали оставете ја вашата e-mail адреса на полето подолу.

*Персоналните информации ќе бидат енкриптирани