Справување со клиентски бариери во продажбата

Наменета за:

  •   Продажни агенти
  •   Супервизори на продажба
  •   Раководители на продажба
  •   Посредници во продажба
  •   Секој што сака да ја подобри вештината на продавање

Опис:

Кога клиентот ќе му каже НЕ на комерцијалниот агент е прилично фрустрирачка ситуација, зарем не? Како да се надмине овој проблем, како да се „остане во игра“?


Бариерите, приговорите, забелешките и непријатните прашања поставени од потенцијалните клиенти се составен дел од продажниот циклус. И на најискусните продажни агенти им се случуваат ситуации кои претставуваат удар врз нивната самодоверба како искусни продажни професионалци. Меѓутоа, сè додека сметката на клиентот е активна и тој е присутен на пазарот, неговиот потенцијал за продажниот агент постои како и реалната можност тој потенцијал да прерасне во партнерство со заеднички бенефити.

Придобивки:

Подобрување на ефективноста во продажбата преку:

  • Стекнување јасен увид во психолошките фактори на влијание на одлуката за купување или одбивање
  • Развивање на способност за ефикасна артикулација на карактеристиките на своето портфолио како и на користа со која се стекнува клиентот по одлуката за купување
  • Развивање на чувство да  се препознава „јазикот на потребите“ на клиентите
  • Ефикасно справување со приговори, бариери и дилеми кај клиентот

Содржина

  • ПРЕВЕНТИВА НАМЕСТО КУРАТИВА
      • Фокус на клиентот
        • Потреби, Мотиви, Приоритети
      • Однос со клиентот
        • Ефективна продажна комуникација
          • Прашални техники
          • Ефективно слушање
          • Бариери во комуникацијата

    КОРИСТЕЊЕ НА ПРИГОВОРИТЕ И БАРИЕРИТЕ ЗА ПРИДВИЖУВАЊЕ КОН ЗАТВОРАЊЕ НА ПРОДАЖБАТА

      • Препознавање и признавање на приговорот/загриженоста на клиентот
      • Прашања за продлабочување на сопственото знаење за причините за приговор/бариера/загриженост
      • Позиционирање на одговорот
      • Вежба: Сценарија со разни приговори и бариери и разработка на начини за справување со истите

    СПРАВУВАЊЕ СО ТИПИЧНИ ПРИГОВОРИ/БАРИЕРИ ВРЗ ОСНОВА НА РАЗЛИЧНИ ПАРАМЕТРИ

      • Време
      • Цена
      • Конкуренција
      • Друго (Треба да се консултирам со …)

За обучувачот:

Митко Керамитчиев  е професионален тренер-консултант чија консултантска кариера е продолжение на повеќегодишниот работен ангажман во компании од интернационален карактер.

Во рамките на вредниот стаж акумулиран како менаџер во неколку гиганти во својата област, како Wrigley’s, Allied Domecq, AWT International, Alma-M, имал прилика директно да соработува со компании и брендови лидери во својата категорија како – Ballantines, Colgate-Palmolive, Johnson&Johnson, Phillips, Hip, Johnson Wax, Nestlè и многу други.

Тренерското портфолио на Керамитчиев брои 30-на различни обуки за soft skills поделени во два сегмента – продажни и менаџмент.

Листата на компании за чии претставници во отворени или inhouse варијанта Митко Керамитчиев одржал успешни обуки (над 620 во 10-на европски држави) меѓу другите ги вклучува и речиси сите најголеми домашни компании како и странски компании во или вон ТИРЗ зоните.

Информации за обуката:

Обучувач: Митко Керамитчиев

Дата: 16.05.2018

Време: 09-16 часот

Промотивна цена: 3.000 ден

  Слободни места: 15

Претплатете се

Доколку сакате да добивате известувања на e-mail за следните текстови и материјали оставете ја вашата e-mail адреса на полето подолу.

*Персоналните информации ќе бидат енкриптирани