Услугата како Продажна Вештина

Наменета за:

  • Продажни службеници во малопродажни објекти и во В2В сегмент
  • Службеници во пост-продажба
  • Службеници во услужни дејности
  • Раководители на служби во услужни дејности
  • Продажни агенти и менаџери во В2В продажба

Цели:

  • Препознавање и градење на потребно ниво на почит за УСЛУГАТА како фактор на влијание врз деловните резултати и тоа преку идентификација на:
    • Клучните фактори што ја чинат УСЛУГАТА извонредна
    • Користа од вонсериска УСЛУГА
    • Бариерите за давање на потребно ниво на УСЛУГА
    • Потрeбата од прилагодување на различните стилови на однесување и комуникација (со клиентите)
    • Есенцијалните карактеристики на тековниот клиентски сервис и идентификација на неискористените потенцијали
  • Справување со секојдневниот стрес од работата со голем број на различни клиенти со различни карактеристики
  • Градење на нераскинлива врска помеѓу Продажбата (ШТО) и Услугата (КАКО) како фактори на успехот на пазарот

Содржина

  • Воведен модул – врската помеѓу Продажбата и Услугата – фактор на пазарен успех
  • Каде започнува извонредната УСЛУГА
    • Препознавање на клучните фактори за создавање на УСЛУГА која ги враќа или одвраќа клиентите
  • (ПРЕ)ПОЗНАВАЊЕ на Очекувањата
    • Познавањето на Очекувањата на Клиентите и нивно пресретнување како еден од најбитните фактори за извонредна УСЛУГА
  • Разбирање на различните стилови на КОМУНИКАЦИЈА
    • Клиентите имаат различни стилови на однесување и КОМУНИКАЦИЈА. Уметноста на прилагодувањето ја унапредува УСЛУГАТА. За тоа е потребно познавање на различните стилови, својот, како и стиловите на клиентите
  • ПРЕФОРМУЛИРАЊЕ – клуч кон подобро разбирање
    • Како да се каже „Не“, „Тоа не е моја работа“ или „Не знам“ без да се предизвика штета
  • Справување со „тешки“ клиенти
    • Дали „тешките“ клиенти навистина постојат?
  • Што може да биде подобро?
    • Осврт кон тековната пракса на Услуга кон Клиентите и идентификација на силните и слабите страни, можностите или заканите (вежба)
  • Претворање на жалбите и поплаките во Можности
    • Користа од поплаките
    • Пресретнување на поплаките
    • Do’s & Don’ts во процесот на справување со полаките
  • Услугата – како извор на Стресот и справувањето со него
    • Справувањето со големиот број различни клиенти со различни карактери води кон несакани, штетни ефекти – Ad hoc Stress Management
  • Завршен модул – Затворање на кругот – врската помеѓу Продажбата и Услугата – фактор на пазарен успех

Митко Керамитчиев

/

/

  /

  /

Информации за обуката:

Претплатете се

Доколку сакате да добивате известувања на e-mail за следните текстови и материјали оставете ја вашата e-mail адреса на полето подолу.

*Персоналните информации ќе бидат енкриптирани