Услугата како Продажна Вештина
Наменета за:
- Продажни службеници во малопродажни објекти и во В2В сегмент
- Службеници во пост-продажба
- Службеници во услужни дејности
- Раководители на служби во услужни дејности
- Продажни агенти и менаџери во В2В продажба
Цели:
- Препознавање и градење на потребно ниво на почит за УСЛУГАТА како фактор на влијание врз деловните резултати и тоа преку идентификација на:
- Клучните фактори што ја чинат УСЛУГАТА извонредна
- Користа од вонсериска УСЛУГА
- Бариерите за давање на потребно ниво на УСЛУГА
- Потрeбата од прилагодување на различните стилови на однесување и комуникација (со клиентите)
- Есенцијалните карактеристики на тековниот клиентски сервис и идентификација на неискористените потенцијали
- Справување со секојдневниот стрес од работата со голем број на различни клиенти со различни карактеристики
- Градење на нераскинлива врска помеѓу Продажбата (ШТО) и Услугата (КАКО) како фактори на успехот на пазарот
Содржина
- Воведен модул – врската помеѓу Продажбата и Услугата – фактор на пазарен успех
- Каде започнува извонредната УСЛУГА
- Препознавање на клучните фактори за создавање на УСЛУГА која ги враќа или одвраќа клиентите
- (ПРЕ)ПОЗНАВАЊЕ на Очекувањата
- Познавањето на Очекувањата на Клиентите и нивно пресретнување како еден од најбитните фактори за извонредна УСЛУГА
- Разбирање на различните стилови на КОМУНИКАЦИЈА
- Клиентите имаат различни стилови на однесување и КОМУНИКАЦИЈА. Уметноста на прилагодувањето ја унапредува УСЛУГАТА. За тоа е потребно познавање на различните стилови, својот, како и стиловите на клиентите
- ПРЕФОРМУЛИРАЊЕ – клуч кон подобро разбирање
- Како да се каже „Не“, „Тоа не е моја работа“ или „Не знам“ без да се предизвика штета
- Справување со „тешки“ клиенти
- Дали „тешките“ клиенти навистина постојат?
- Што може да биде подобро?
- Осврт кон тековната пракса на Услуга кон Клиентите и идентификација на силните и слабите страни, можностите или заканите (вежба)
- Претворање на жалбите и поплаките во Можности
- Користа од поплаките
- Пресретнување на поплаките
- Do’s & Don’ts во процесот на справување со полаките
- Услугата – како извор на Стресот и справувањето со него
- Справувањето со големиот број различни клиенти со различни карактери води кон несакани, штетни ефекти – Ad hoc Stress Management
- Завршен модул – Затворање на кругот – врската помеѓу Продажбата и Услугата – фактор на пазарен успех
Митко Керамитчиев
/
/
/
/
Информации за обуката: